maripedtot@hotmail.com - all these questions on my mind

tirsdag 15. april 2008

Tirsdag

Hei.
Idag, vaknet jeg klokken 07.40, av at mamma gikk i gangen. "åneei" tenkte jeg, og la meg godt under dynen. Etter et kvarters tid sto jeg opp. Jeg kom på skulen faktisk i rett tid i dag og. Jeg tror det er rekord! To dager etter hverandre ;b men ja.

Matte i de to første, jeg jobba som bare søren for og bli ferdig - og det ble jeeeg. To neste var greie, med ny musikklærer. Vi lærte om Afroamerikansk musikk :D worksongs ;b Jeg er flink :0 Måtte vente med Elise i friminuttet, for skulle på øving halvtime etter skolen, og orka ikke gå hjem og tilbake (tar ti min per vei om jeg går fort). Øving gikk fort, jeg skuntet meg hjem og satte meg foran skjermen.

Såå, skulle jeg lage fiskegrateng, og mamma sa at jeg skulle hente den i frysen og sette den i ovnen - og det gjorde jeg. Ikke kom jeg på at jeg måtte ta av esken (A) den ble brent Oo ;b så lagde bare makaroni jeg. Så så jeg litt på tv, så skulle jeg på idrettsplassen med Louise&Rebecca.

Skulle sykle, men sykkelen min var vist ponga, så mamma måtte kjøre meg.. spilte fotball i 1,5 timer, så hadde vi trening i 1,5 timer, tilsammen 3 timer.

Så gikk jeg hjem, og satte meg foran tv og så resten av et program på tv2 med josef å tsjave ;b (vet ikke ossen navnet han skrivest, men skriver sånn jeg utaler det). Så gikk jeg og dysjet, og nå sitter jeg og skriver blogg, og skal snart se frustrerte fruer. Ellers la jeg til et lite skjema under idag :)
Bajbajbaj.


SKOLEDAGEN
gikk til skolen kl: 08.25, REKORD NESTEN 8D
gjorde i første time: Mattee
hadde dere gym/svømming? Neei
skjedde det noe spesiellt idag? Ny lærer i musikk ;b
gjorde i siste time: Musikk ;)gikk fra skolen kl: 12.00, men måtte på øving etter da men ;)
hva fikk du i lekser? Ingenting XD

FRITIDEN
hva gjorde du da du kom hjem? så tv.
hva spiste dere/skal dere spise til middag? Makaronii ;b
skal du på trening elns idag? Ja, har vert :D
hvem snakket du først med da du kom hjem? mm, Inga i tlf.
har du dusjet/badet? Ja, netopp.
hva gjør du på dataen nå? skriver blogginlegg.
hva skal du gjøre senere? skal se frustrerte fruer & medium

Ingen kommentarer: