maripedtot@hotmail.com - all these questions on my mind

mandag 14. april 2008

Mandag

Hei.
Idag har jeg hatt en nokså ålreit dag. Jeg voknet av at mamma kom gående i gangen utenfor rommet mitt. "JAAA, jeg er våken" roper jeg for at hun ikke skal komme helt inn på rommet mitt. For jeg hater og bli vekt av vekkerklokken min, så foretrekker fotsteg i gangen. (ja, jeg vakner utrolig lett i den tiden).

Jeg sykla til skolen, og faktisk til min store forbauselse så kom jeg før læreren inn i klasserommet, selvom jeg hørte klokken ringe inn halveis på veg til skolen. (vegen min er 1,5 km). Vi hadde krl i de to første, jobba med sandra. Vi skrev noe kødd, og bare satt det og snakka med guttene. De to neste hadde vi norsk. Jeg jobba på spreng - og ble ferdig! :D yes, liksom, ferdig med norsken. Femte time var matte, jeg fikk ikke gjort et eneste nummer xD Menmen. Siste time var det bading, men jeg og 5-6 andre droppa den og så tv i klasserommet. Vi diskuterte en mulig rare ting.

Da jeg kom hjem, satt jeg litt på dataen før jeg måtte sykle den laaaange veien til skolen igjen for og gå på piano. Jeg stilte faktisk klokken i klasserommet våres 7 min frem XD (hysjj). Tror ikke læreren våres merker det, han er for dum ;b

Så gikk jeg hjem, og kjeda meg helt til kor. Det gikk jo, eh, greit. Kor var kjedelig. Men forresten, Korlederen hadde med seg ungen sin (Elina) som jeg passer, så Elina hang på meg hele tiden :D "eg vil sitta me mai" aww.

Så gikk jeg hjem, så Brann - Strømsgodset som endte 1-1 :/ Mamma gikk på volleyball, så jeg la søskena. Så så jeg Anna Phil, gikk og la meg, men glemte bloggen, så måtte stå opp igjen. haha.
Nattaaaa.

Ingen kommentarer: