maripedtot@hotmail.com - all these questions on my mind

lørdag 12. april 2008

Lørdag, Haugesund.

Hei.
Idag vaknet jeg i ni tiden. Hva feiler meg liksom? Det var noe som plaget meg så innmari mye, men jeg klarte ikke skjønne hva :/ Lå og vred meg i evigheter liksom. Eller til ti da. Da klarte jeg bare ikke mere, så jeg gikk ned i stuen og satte meg på min elskbare pc. Der satt jeg helt til klokken to, og bare kjeda vettet av meg, for groups er så utrolig lam fortiden. Aktivitet lik null liksom.

Så kjørte vi den lange veien helt til Haugesund (en time). Der gikk vi for og besøke pappa på båten hans; Edda Fonn. Den er dritkul 8) Fikk mye snop&brus, og god middag (biff<3). Jeg så også farmen reprisene i sengen til pappa ;b Det var litt gøy faktisk liksom.

Når jeg kom hjem satte jeg meg på min elskbare pc igjen. Der satt jeg også mens jeg så farmen finalen, som Silje vant :D Heiet faktisk på henne, selvom jeg bare har sett et par episoder. For farmen er egentlig bare teit faktisk. Det er miin mening. Jeg så også god kveld norge, og nå sitter jeg her og blogger som bare det. Jeg kjeder meg utrolig, siden groups har aktivitet lik null, og da orker jeg ikke sitte her sååå lenge. Går nok og legger meg snart.

Mvh. Mari

7 kommentarer:

Mari sa...

Da innlegge blei kjedelii ;0
Uff, så patetisk. Kommentera sin egen blogg XD *slå seg sjøl i håve*

ida sa...

farmen e kjedeli ><

Anonym sa...

Jeg var også i Haugesund på Lørdag. SMILE.. Jeg ønsker at pappa også kan få en slik båt som dere. Det hadde vært kjempetøft. Dessuten så har jeg lagt merke til at alle lørdagsbloggene handle om farmen. Det er rart.

Mari sa...

haha :p

Mari sa...

haha :p

Mari sa...

haha :p

Mari sa...

haha :p