maripedtot@hotmail.com - all these questions on my mind

onsdag 16. april 2008

Onsdag

HEY!
Idag vaknet jeg dauutrøtt. Lå litt i sengen før jeg skuntet meg for og rekke skolen.
Jeg klarte det akuratt! :D WOW! Men sikkert fordi jeg satt på med mamma da.

Skolen var kjedelig, bading i de to siste timene, men jeg og 6-7 andre gaddaa ikke ;b så vi satt i klasserommet. HAHA. kom plutselig på noe jeg må fortelle for og irritere sandra :b guttene dro av henne buksen idag! HAHA. ja. Gikk hjem med sandra og joachim dultende etter. Måtte nesten dra han med oss. TREIGING. ja.

Satt litt på datan åsånn når jeg kom hjem, så kom jeg på at jeg skulle på dommerkurs, så mamma kjørte meg. etter det spilte jeg forball med Elise, Bjørnar & Richard.. Så fotball-trening, så mamma hentet meg, siden jeg var for sein til og sykle til kurset.

Nå sitter jeg her og spiser, og tenker at jeg må begynne og få et litt sunnere liv 8D Hoho, Heidi inspirerte meg til og stå opp tilig og jogge før skolen. Never om jeg klarer det, men dere får lese i innlegget i morgen om jeg har klart det ;b
HADEEE :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jo. Jeg skiver ufattelig mange feil når jeg skriver fort. Det kan du ikke nekte på.

Anonym sa...

klarte du det? :D