maripedtot@hotmail.com - all these questions on my mind

mandag 14. april 2008

Søndag.

(skriver fra igår).
Hei.
Idag fortsatte denne tingen. Altså, jeg skjønner det ikke ;s Jeg sover liksom ikke så godt lenger, ligger bare og vrir meg og har det ubehalgelig ;s Jeg satt meg på dataen liksom. Igår hadde jeg kosedag. Var ikke utenfor døren. Satt bare i pysjamasen. Ikke så mye og fortelle egentlig. Laga ny groups side, Exceptional :) Sammen med Lene egentlig, men hun har ikke gjort noe enda.. Så kom tante innom, vi spiste pizza, og jeg satt meg på dataen igjen. Så så jeg på en film, husker ikke hva den heterr.
Hadepåbadee.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En kort oppsumering. Setning. Setning. Setning. Morrsomt. Men altså. Hvis du ikke for sove. Kanjse du kan prøbe yoga eller pilates? Det hjalp til med meg.

Mari sa...

Wee, der var jo Heidi :D
Hmm, hvordan kan jeg prøve det? XD